חלביקינוחים
פופולרי

קינוחי שוקולד

סיימתם את הארוחה ומתחשק לכם משהו מתוק, ומה יותר מתאים לסיום הארוחה, מאשר קינוח משוקולד?

מגוון המתכונים של קינוחי השוקולד שניתן למצוא היום באתרי הרשת הוא אדיר ואינסופי.

כדורי שוקולד

ניתן למצוא קינוחים קלילים, שמתאימים לילדים ואהובים על  מבוגרים גם כן. מתכונים שאינם דורשים יותר מכמה דקות עבודה כמו כדורי שוקולד. ההכנה אינה דורשת יותר מכמה מצרכים פשוטים וכעשר דקות עבודה. אין צורך באפייה או בטכניקות מסובכות, וניתן גם לצרף את הילדים ולהכין את הקינוח יחד. ניתן להכין כמה סוגים של כדורי שוקולד שונים על ידי ציפויים שונים כמו קוקוס או סוכריות צבעוניות או פירורי שוקולד מגורר.

(צילום: pixabay)

עוגות שוקולד

קינוח שוקולדי אחר שעולה למחשבה הוא עוגת השוקולד הקלאסית.

בתחום עוגות השוקולד, המבחר הוא אכן גדול, וניתן לבחור ממנו עוגה שתתאים לכל "שף" ביתי. שכן עוגות שוקולד הן עוגות נצחיות שאנו מכירים ואוהבים משחר ילדותינו.

כמובן שלצד מתכונים פשוטים של עוגות שוקולד, נוכל למצוא מתכונים מאתגרים יותר שניתן להביא בעזרתם לידי ביטוי כישרונות אפייה נרחבים יותר. מתכונים אלו לרוב ידרשו חומרי גלם רבים יותר, ויכללו שלבים רבים יותר בדרך לאפייה העוגה הנכספת.

(צילום: pixabay)

מוס עשיר

בנוסף לעוגות השוקולד השונות, אפשר ולהכין קינוחי שוקולד אישיים נפלאים וטעימים עד מאוד.

מוס שוקולד שיוגש בכוס אישית הוא קינוח שוקולד אלגנטי ומרשים ביותר. המוס הוא אוורירי ונימוח בפה ומתאים כקינוח קל יותר בסוף הארוחה. למרות מראהו האלגנטי והמרשים, הכנתו פשוטה ביותר ואינה דורשת יותר מכמה דקות עבודה בלבד. כמו כן, למוס ניתן להוסיף שדרוגים רבים, החל משברי שוקולד שובבים מעל, ועד לפירות אהובים המחמיאים לטעם השוקולד כגון תותים או פירות יער.

(צילום: pixabay)

עוגיות, עוגיות, עוגיות

בסוף ארוחה טובה אפשר להגיש כוס תה או כוס קפה חם, ולצידם עוגיות שוקולד.

היתרון הגדול, של העוגיות  הוא שניתן להכין כמות גדולה שלהן ולשמור בכלי אחסון למשך מספר ימים. תוכלו להיכן עוגות שוקולד יבשות, עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות שמרים נימוחות מלאות בשוקולד חם ומנחם ועוד מגוון רחב של עוגיות נפלאות על טהרת השוקולד. בין אם הן חלק מהבלילה והן כהות ועשירות בקקאו ושוקולד ובין אם הן ממולאות בשוקולד אשר זולג מתוכן עם לקיחת הביס הראשון. עוגיות שוקולד תמיד מתאימות בכל שעות היממה.

(צילום: pixabay)

גלידת שוקולד

הימים מתחילים להתחמם, וזו הזדמנות נפלאה לקינוחים קרירים יותר המתאימים לימים הללו. גלידת שוקולד קלאסית שתוגש בגביע ופל אישי, או בגביע עם רגל גבוהה, היא בהחלט תענוג אמיתי. אפשר להוסיף קצפת או סירופ שוקולד, סוכריות צבעוניות  ואפילו סוכריות גומי, הכל לפי טעמכם האישי.

(צילום: depositphotos)

לסיכום, שוקולד הוא תענוג גדול בכל מצב. בין אם זו עוגת שוקולד חמה או גלידה קרה, בין אם זה כדור שוקולד שהילדים הכינו או עוגיות מושקעות, הטעם המתוק יעלה תמיד חיוך על השפתיים וישאיר טעם מתוק בפה.

Tags
העלה עוד

כתיבת תגובה

Back to top button