ארוחת בוקר
פופולרי

ארוחות בוקר מפנקות לזוגות

את ארוחת הבוקר אומרים שיש לאכול כיד המלך, שאפשר ליהנות מארוחה גדולה ודשנה, מפנקת במיוחד ומלאה בכל טוב. איזו חוויה נהדרת היא ארוחת הבוקר, על אחת כמה וכמה כשלצידכם בני הזוג האהובים שלכם. בואו נסקור יחדיו כמה ארוחות בוקר מפנקות במיוחד.

ארוחת בוקר מפנקת למיטה

אין כיף גדול יותר מלהתעורר למראהו של מגש ארוחת בוקר מפנק המוגש כשאתם עוד במעמקי השמיכה. מגש חביב עליו נמצאים כל המטעמים האהובים עליכם מעשה ידיהם של בני הזוג הנפלאים והמפנקים במיוחד שלכם. אז מה במגש? בואו נגלה יחד.

ביצים במגוון דרכים – ביצה היא אחת מאבות המזון החשובים שכן היא תחת קטגוריית החלבונים, לכן תמיד תמצאו ביצים מופיעות בתפריטי מזון שונים. אפשר להגיש ביצה במגוון דרכי עשייה, החל מבנדיקט (ביצה עלומה), ביצה קשה, ביצת עין, ביצה רכה חביתה רגילה וגם כחביתה מקושקשת עם עשבי תיבול.

טוסטונים קטנים – אם החלטתם להגיש טוסטונים לפניכם פרוש עולם רב של מטעמים על טהרת הממרחים החל ממלוחים וכלה במתוקים. תוכלו להגישם לצד מגוון רחב ריבות וקונפיטורות. ואף להתענג על ממרחים נוספים, כגון: ממרח זיתים (טפנד), ממרח עגבניות מיובשות, ממרח איולי, ממרחי מיונז שונים בשילובים מעניינים, ממרחי חמאה: מלוחה, מתוקה עם עשבי תיבול וכדומה. עם דבש או סילאן וגם עם גבינות רכות כגון: גבינות שמנת, פילדלפיה, מסקרפונה, לבנה, עיזים ועוד.

בייגל חם – אם חשקה נפשכם בארוחת בוקר בסגנון ניו־יורקי תוכלו לקלות בייגל ולהגישו חם לצד גבינת שמנת, שאליה תוכלו להוסיף גם נתחי סלמון מעושן ולעטר עם מעט עירית קצוצה.

את כל הארוחות הנפלאות הללו תוכלו להגיש לצד סלט ירקות או סתם ירקות חתוכים עם מעט לימון, שמן זית ומלח. על המגש תוכלו כמובן להניח אגרטל קטן עם פרח, מפית וסכום כמובן. אל תשכחו להגיש שתייה חמה וקרה.

(צילום: pixabay)

ארוחת בוקר על טהרת העגבניות

אם אתם חובבי עגבניות מושבעים, תוכלו להתפנק בארוחת בוקר נפלאה בסגנון שקשוקה. כיום ישנן גרסאות רבות ומגוונות לשקשוקות כגון: שקשוקה בסגנון ים־תיכוני, שקשוקה בשילוב קציצות, שקשוקה בשילוב גבינות ופטריות ועוד שילובים טעימים לא פחות כמו : תרד, חצילים, קישואים וכל ירק נוסף שאהוב עליכם.

תוכלו לשבת בבית־קפה שכונתי וכיפי או אפילו להכין לעצמכם שקשוקה ביתית אותה תוכלו לאכול יחד על המרפסת המשקיפה על הנוף היפיפה או תחת קרני השמש החמימות והאביביות אשר מתחילות להופיע כעת.

להכנת שקשוקה ביתית תזדקקו למוצרי בסיס הקיימים בכל בית: עגבניות, בצל, גמבה, רסק עגבניות (לגרסה החריפה ניתן להוסיף פלפל ירוק חריף) ושום. כעת חתכו את כל ירוקת גס ובסיר רחב עם שמן זית טגנו הכל על אשר גבוהה. אדו מעט את הירקות ולאחר מכן הוסיפו מים, רסק עגבניות ואת התבלינים הבאים: פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, מלח, פלפל שחור גרוס ומעט צ'ילי גרוס. הנמיכו את הגז ובשלו עוד עשר דקות.

עכשיו הגביהו את האש שנית ושימו את הביצים על מצע הירקות המאודים, הנמיכו, כסו במכסה והשאירו עוד כעשרים דקות. את השקשוקה הזו מומלץ להגיש לצד פיתות חמות, טחינה ומלפפונים חמוצים. בתאבון!

(צילום: pixabay)

ארוחת בוקר שכולה שחיתות

למי שאוהב להתחיל את הבוקר שלו גדוש בסוכר ובדברי מתיקה, נמליץ על ארוחת בוקר של פנקייקים מתוקים ומפנקים. על אף שאת הפנקייק ניתן להכין גם בגרסה המלוחה, כאן נתייחס למתוקה. פנקייק ידוע גם כחביתית או חמיטה בעברית והוא מצע מושלם להעמסת סוכר מסיבית. זאת משום שעליו ניתן להוסיף סירופ מייפל, סירופ שוקולד, דבש, סילאן, קוביות חמאה, קצפת, גלידה בטעמים אהובים והיריעה עוד קצרה מלהכיל את כל דברי המתיקה שיכולים להתלוות אליו.

(צילום: pixabay)

למי שרוצה מתוק אבל גם בריא, יכול להתפנק בפנקייק לצד יוגורט ופירות העונה החתוכים. בליווי דבש, סילאן קינמון וגם פירות יבשים. גם מתוק וגם בריא.

(צילום: pixabay)

לאחר שהעמסתם סוכר כיד המלך הטובה, תוכלו להתחיל את היום הזוגי שלכם במרץ כפול ומכופל, וליהנות מיום מתוק במיוחד.

פיקניק זוגי בצל הקורונה

פעם, מזמן, בימים שלפני הקורונה, יכולנו לארוז סל יפיפה, גדוש בכל טוב ולצאת את הטבע הפורח והמלבלב בעונה הזו של השנה, לפרוש שמיכה או סדין או מחצלת ולהשתרע על כר דשא ירקרק תחת קרני השמש הנעימות. אולי אפילו לשמוע פכפוך מים נעים ממפל קטן שנמצא באזור שבו בחרנו. אז אומנם כעת זה בלתי אפשרי אך אם יש לכם כר דשא קטן תחת הבניין או מרפסת חביבה ומזמינה שממנה נשקף הטבע או לפחות כמה עצים ירוקים שלצידם כמה פרחים צבעוניים, הכינו את הסל ובואו נצא אל הפיקניק סטייל קורונה.

(צילום: pixabay)

הכינו כריכים מפנקים שאתם אוהבים, תוכלו למלא אותם בסלט ביצים עם עירית קצוצה או אולי סלט טונה עם מיונז, מלפפון חמוץ, גמבה ותירס. תוכלו להכין כריך של חביתה על מצע של חסה וגבינת שמנת עם פרוסת עגבניה ומלפפון חמוץ, או אולי סלט עם גבינת פטה, חצילים מטוגנים, מעט חסה ופלפלים קלויים. תוכלו להכין את הכריכים יחד. אל תשכחו להכין לכם קופסה עם ירקות וזיתים. וקחו איתכם גם שתייה חמה בתרמוס ושתייה קלה. צאו אל המרפסת או כר הדשא השכונתי ותהנו מפיקניק זוגי ונפלא.

Tags
העלה עוד

כתיבת תגובה

Back to top button