משקאות
פופולרי

משקאות לקיץ

הקיץ עומד בפתחו, תוך זמן קצר יגיע חג הפסח המסמל את תחילתו של האביב. עם התחממותו ההדרגתית של מזג האוויר חשוב להקפיד על שתייה מרובה כדי למנוע התייבשות. אילו משקאות מומלצים בקיץ 2020? לפניכם מספר המלצות למשקאות קלילים וקרירים אשר יעבירו לכם את ימות הקיץ הלוהטים ברוויה והנאה מוחלטת.

מידורי סאוור

אחד המשקאות הקלילים והטעימים המאפיינים קיץ במיוחד. בשל היותו מורכב על קרח גרוס הוא מרענן מאד, וגם אינו מכיל כמות אלכוהול גבוהה במיוחד. הנה כל מה שצריך כדי להכין מידורי סאוור מפנק. קרח גרוס, סאוור, מי סוכר, קוביות לימון וליקר מידורי. חתכו את הלימון לקוביות, הניחו בתחתית הכוס, מלאו בקרח גרוס והוסיפו את שאר המרכיבים. תוכלו להוסיף עלה נענע רענן מעל או לצפות את הכוס בסוכר. 

(צילום: depositphotos)

לימונצ'לו

עוד משקה קריר ומרענן הוא הלימונצ'לו. החמיצות של הלימון לאחר קירורו במקפיא מתאימה לערבי קיץ חמים ומיוזעים, שבהם תוכלו לשבת בנחת ולהרים לחיים עם חברים או אהובכם. להכנת הלימונצ'לו כל שעליכם זקוקים לו הוא: לימונים, וודקה, סוכר ומים. אופן ההכנה יצריך מכם לשטוף היטב את הלימונים וקליפתם, לקלף את קליפת הלימון לחלוטין ולהכניסה לצנצנת יחד עם וודקה למשך 40 ימים. בתום זמן זה יש להכין רוטב מהמים ומהסוכר, להוסיפו ללימונים ולהוסיף עוד וודקה ושוב להמתין 40 ימים, בתום ה-80 ימים שחלפו יש להוציאו את כל קליפות הלימונים, ולהעביר את המשקה לבקבוקים נקיים ומשם ישירות למקפיא. בכל פעם שתרצו לימונצ'לו קריר, תוכלו לפתוח את דלת המקפיא שלכם ולמזוג לעצמכם כוס צוננת וטעימה.

(צילום: depositphotos)

מוחיטו

המוחיטו הוא אחד המשקאות האהובים ביותר. מקורו הוא מקובה והוא קוקטייל מרענן במיוחד. להכנת המוחיטו המושלם תזדקקו לסוכר, ליים, נענע, רום בהיר, מיץ לימון, קרח גרוס ונענע. כעת קחו ליים חתוך לקוביות, קרח גרוס ונענע ומעכו אותם מעט יחד, הכניסו אותם לשייקר יחד עם הרום, מיץ לימון או ליים והסוכר ושקשקו יחד. את המשקה מזגו לכוס גבוהה, קשטו בגבעול נענע וקשית ארוכה. לסיכום, בעונת הקיץ החמה הזו, בין אם נהיה עדיים עם הקורונה או בלעדיה, תוכלו להעביר בניחותא עם משקאות קרירים, טעימים ומרווים. תהנו.

(צילום: depositphotos)
Tags
העלה עוד

כתיבת תגובה

Back to top button